Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 24 Ιουνίου 2011

Προτεινόμενες δραστηριότητες από διεθνή Π.Σ.

Π.Σ. New Basics (Queensland, Αυστραλίας)

Ατομικό πρόγραμμα επαγγελματικής εξέλιξης (Personal Career Development Plan)

Οι μαθητές θα παρουσιάσουν ένα ατομικό σχέδιο σταδιοδρομίας (διάρκεια δέκα χρόνια). Θα περιγράψουν τα χαρακτηριστικά μίας σειράς επιλογών εργασίας και τις προσδοκίες τους. Θα εκτιμήσουν τις δυνατότητες και τα συμφέροντά τους. Η εργασία τους για το συγκεκριμένο rich task θα κινηθεί γύρω από τρεις άξονες: α. κατηγορίες απασχόλησης και ευκαιρίες κατάρτισης, β. πλεονεκτήματα και καθορισμός στόχων, σε συνάρτηση με τις τοπικές και παγκόσμιες οικονομίες και γ. παρουσίαση ιδεών. Εργαζόμενοι θα μιλήσουν στους μαθητές για το πώς υποβάλλουμε αίτηση, πώς προετοιμάζουμε το βιογραφικό μας και για τις δεξιότητες που απαιτούνται σε μία συνέντευξη. Οι μαθητές θα αξιοποιήσουν το διαδίκτυο, το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο και θα πραγματοποιήσουν συνεντεύξεις και επισκέψεις, προκειμένου να πετύχουν το στόχο τους.

Πρακτικές στις οποίες εμπλέκονται οι μαθητές στο πλαίσιο του rich task:

-συμβουλευτικές υπηρεσίες

-στρατηγικές για αποφυγή επαγγελματικών απογοητεύσεων

-σχεδιασμός στόχων

-αξιοποίηση των δομών και οργανισμών στήριξης

-προσδιορισμός ευκαιριών για προσωπική εξέλιξη (self-development)

-περιγραφή εαυτού (describing self)

-γλώσσα των επιχειρήσεων και της απασχόλησης (language of business and employment)

-παρουσιάσεις με διαγράμματα και χρονοδιαγράμματα

-γράψιμο των πιο σημαντικών

Opinion-making Oracy

Οι μαθητές θα πραγματοποιήσουν ομιλίες (διάρκεια ομιλίας δέκα περίπου λεπτά) για ένα θέμα εθνικής ή διεθνούς σημασίας, σε τρία διαφορετικά ακροατήρια. Το θέμα θα το επιλέξουν ανάλογα με τα ενδιαφέροντά τους και μπορεί να είναι νομικό, πολιτικό, πολιτιστικό, οικονομικό, θρησκευτικό, περιβαλλοντικό κλπ. Το πρώτο τους ακροατήριο θα είναι εθνικό ή διεθνές, το δεύτερο πιο τοπικό και το τρίτο πιο γενικό. Έπειτα θα προσαρμόσουν τα δύο-τρία λεπτά της ομιλίας τους που προορίζεται για το πρώτο ακροατήριο για καθένα από τα άλλα δύο ακροατήρια και θα εστιάζουν στα στοιχεία που διαφοροποιούν τον έναν λόγο από τον άλλο. Το rich task θα κινηθεί γύρω από τέσσερις άξονες: α. επιλογή ενός θέματος που έχει εθνική και διεθνή σπουδαιότητα και προσωπικό ενδιαφέρον, β. ανάλυση ομιλιών από διάφορα forums, γ. έρευνα στο επιλεγμένο θέμα και στα forums που θα παρουσιαστεί, δ. έρευνα στην προετοιμασία ομιλίας και στην παρουσίαση.

Πρακτικές στις οποίες εμπλέκονται οι μαθητές στο πλαίσιο του rich task:

-γνώσεις από διάφορα επιστημονικά πεδία

-ανάλυση θεμάτων που ενδιαφέρουν

-παρουσίαση σε ακροατήριο

-ομιλία σε διαφορετικά ακροατήρια

-απομνημόνευση λόγου

-παροχή πληροφοριών

-υποστήριξη με αποδείξεις μίας θέσης

-γλώσσα πειθούς

Διεθνές Εμπόριο (International Trade)

Οι μαθητές, αξιοποιώντας τις γνώσεις τους για τον τρόπο που πραγματοποιούνται οι διεθνείς εμπορικές συναλλαγές και αναγνωρίζοντας τις ανάγκες και τις επιθυμίες άλλων πολιτισμών, θα παρουσιάσουν μία λεπτομερή ανάλυση μιας ευκαιρίας για εξαγωγή (an export opportunity). Θα εκμεταλλευτούν τις δεξιότητές τους σε μία γλώσσα εκτός της αγγλικής και με την υποστήριξη της κατάλληλης βιβλιογραφίας θα πραγματοποιήσουν μία ομιλία, προκειμένου να εκμεταλλευτούν την ευκαιρία για εξαγωγή. Το rich task θα κινηθεί γύρω από τα εξής: α. βασικές οικονομικές αρχές, χρήματα, ανταλλαγή, εμπόριο, β. γλώσσα του εμπορίου, γ. η αγορά της Αυστραλίας εξάγει: κανονισμοί, πλεονεκτήματα, δ. εμπορικοί εταίροι της Αυστραλίας: γλώσσα και πολιτικο-οικονομικό υπόβαθρο, ε. γράφοντας διαφημιστικά έντυπα και ομιλία.

Οι πιο σημαντικές πρακτικές που παρουσιάζουν ενδιαφέρον για την παρούσα μελέτη έχουν να κάνουν με:

-τη χρήση άλλης γλώσσας, πλην της αγγλικής

-την πειθώ στον προφορικό και γραπτό λόγο, χωρίς διαστρέβλωση της αλήθεας

- το λόγος των επιχειρήσεων και του εμπορίου (discourse of business and trade)

-το οικονομικό πρόβλημα

-την ψυχολογία της διαφήμισης

-την κατανόηση οικονομικών στοιχείων

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.